Öh?

Jag köpte som bekant en ny dator häromveckan, en liten laptop för mina vardagliga behov.
Idag upptäckte jag något mycket förbryllande.

Jag startade windows mediaplayer för att lyssna på "I all hast"(!) och upptäckte då att en massa gammal musik låg kvar i biblioteket, alltså datorns förra ägares bibliotek (jag köpte en begagnad dator).

Naturligtvis gick inte den musiken att lyssna på för han hade blåst hårddisken innan han lämnade över datorn, men mediaplayers bibliotekslänkar låg kvar.
Lok, jay-z, kanye west...

Och Trevolt.

Först trodde jag att det kom från min mp3-spelare som jag ju haft inkopplad i datorn för att tanka över det jag hade på den men vet ni vad?

Innan vi släppte "Gör det bättre själv" fanns två demos med vardera fyra låtar som kom att bli just den mini-cd:n.
Det var dessa två demos som fanns i mediaplayers bibliotek och dessa har inte funnits på min mp3-spelare!

Jag har till och med dubbelkollat-
"Demo 1" och "demo 2" har inte hamnat i mediaplayerbiblioteket genom någonting jag har gjort, de fanns där när jag köpte datorn.

Antingen är det sjukt coolt eller också håller jag på att bli tokig.

Eller så har jag missat något och är en jävla tönt, men det alternativet är inte fullt så smickrande så jag väljer att tycka att hela grejen är värsta coola sammanträffandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0