Ombord!

Haha, jag sitter på ett tåg och bloggar.
Känner mig som att jag är med i en reklamfilm för något. Eller nåt.
Eller?

Efter två underbara månader med snäcket sitter jag alltså än en gång på ett tåg till Malmö, med blandade känslor som brukligt.
Jag älskar henne med och av hela mitt hjärta, det känns så jävla fantastiskt att hon är min och att jag är hennes, det är otroligt och jag hoppas att alla får uppleva det vi delar, its teh shit!

Egentligen har jag ideér till massor av bloggar jag skulle tänkt skriva men de senaste veckorna har helt överskuggats av det faktum att det är dags för mig och Baby att spendera tid från varandra, då har det inte känts läge att häcka framför datorn.

Ideér som inte realserats:
Knäppa incidenter på jobb
feministisk filosofi
sci-fi novellutkast
Facebookfenomen
Haiti
Borgerligheten

Men ni som fortfarande följer bloggen vet att allt förr eller senare avhandlas. Nu ska jag streama southpark och titta på landskapet som svischar förbi, för att det går.

:-)

(Eller, om vi ska vara helt ärliga, spela flashspel och skita i utsikten)

Kommentarer
Postat av: Nerf99

Fan. Jag har också ett si-fi utkast på G.

En hel bok kanske, eller fyra :D



Vi kanske skulle slå vara kloka ihop!

Kolla nerf99.blogspot.com

2010-01-24 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0