Inga invändningar!

En av anledningarna till att vi gifter oss är att vi passar så bra ihop, vi är ganska lika.

Med det i åtanke-

Vi har båda en lång och brokig historia så jag vill passa på att berätta för våra fans att vi gifter oss i morgon ute på landet, på ett ställe som är lite svårt att hitta om man inte vet precis vart man ska.

För vet ni, jag skulle faktiskt inte bli förvånad om någon kom springande mitt i ceremonin, skrikande:
"Neeej! Jag älskar dig! Gift dig med mig i stället!!!"
Nu hade kanske det varit roligt och så, men helst inte. Bara... låt bli. Snälla.

Cecilia håller på och stressar samman totalt av all planering.
Jag försöker förklara att allt är klaffat och klart och att ingenting kommer att skita sig.

Men om hon nu har bestämt sig för att oroa sig så kan inte jag göra så mycket mer än att hångla upp henne lite då och då så hon glömmer sig:-)
Vi kommer att stanna på landet en vecka för mys och schlapp, det kommer sitta fint.

(Förresten, hade en sån där jävla skitdröm i natt igen där man drömmer att något är ute efter en och att man vaknar rädd men inser att man bara drömt att man vaknat... det var inte lika hemskt som förra gången -den berättelsen finns som blogg- men precis när jag faktiskt vaknat och lyckats lugna ner mig vaknar Gloria med ett ryck och gallskriker av rädsla... mardrömmar för två? Holy shit!)

Ha det fett!

Kommentarer
Postat av: anna

Sorry jag inte hört av mig tidigare men GRATTIS!!! Är så himla glad för er skull! Önskar er all lycka :) Hoppas vi ses snart. Kram Anna

2010-08-20 @ 10:02:37
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0