Sommarjubb!

Jag är femton igen.
Gröna Lund kör en kampanj med ett nomineringssystem för att tillsätta sin personal i sommar och jag har gett mig FAN på att få ett jobb där i sommar-
INGEN av er som läser det här kan ha missat min facebook-kampanj för at få röster... just nu ligger jag överst på listan men jag tror inte att det garanterar ett jobb- det lär däremot den sjukt snitsiga ansökan jag plirade ihop för att komplettera mina framgångar i popularitetstävlingen!
Dessutom har jag "pulled in a few favours" (?) och hoppas på lite extra draghjälp i den här tokigt maniska kampanjen, hehee...
Jag lär återkomma med nyheter i följande vardagsprojekt:
Tenta på torsdag
"Dolda kameran" om ett par veckor
"Vem vill bli miljonär?" ...när det nu blir
SOMMARJOBB på Grönan
Avkomma i sensommar (bäst hittills)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0